Rewitalizacja swetra

Jedną z moich ulubionych rozrywek jest opera (a właściwie opera i balet). Wczoraj widziałam „Łucję z Lammermooru” – Aleksandra Kurzak była niezrównana! Poniżej są dwie wczorajsze stylizacje: dzienna i wieczorna (choć nie wieczorowa, raczej koktajlowa).

Połączenie czerwonego i niebieskiego jest jednym z moich ulubionych. Niebieski może być różny: granatowy, chabrowy albo bardzo jasny. Czerwony powinien być amarantowy.

Mam straszną ilość swetrów i równie straszną niechęć do zakładania ich, spowodowaną zapewne noszeniem przez ładne kilka lat wyłącznie zestawów „spodnie i sweter” albo „spódnica do pół łydki i sweter”. Taki worek ochronny szarej myszy. Teraz próbuję znów wprowadzić swetry do swojej garderoby (czyli: wyprowadzić z dna szafy), ale tuszując ich workowatość.

Nie mogę się tylko zdecydować w kwestii butów. Wydaje mi się, że zestaw z niebieskimi jest taki „przepasowany”, że to o jeden akcent kolorystyczny za dużo. Ale może nie mam racji?

 

A to zestaw operowy. Szal nie jest moim zdaniem konieczny, aby całość wyglądała dobrze, ale wzięłam go ze względu na ciepło. Wydaje mi się, że idealnym dodatkiem do tej sukienki byłby naszyjnik z koralu. Cóż, kiedy nie mam i raczej nie kupię prędko… Albo przynajmniej, jak w wierszyku, „korale koloru koralowego”.

Jeszcze rajstopy, które miałam na sobie cały dzień (w obu zestawach), i torebki:

sweter – no name
pasek – no name (uroczy sklepik z galanterią skórzaną na Wilczej, w Wwie)
spódnica – no name
bluzka – Cubus
rajstopy – Calzedonia
sukienka – Atmosphere/ Primark
szal – no name
spinki + naszyjnik – Bijou Brigitte
buty czarne płaskie – no name (te same, co w poprzedniej notce)
buty niebieskie – Ryłko
torebka czerwona – Jane Shilton/ second hand
torebka czarna – Yumi Sienne

Postanowiłam także wprowadzić na blogu kategorię „zdjęcia archiwalne”. Mam dużo zdjęć z ostatnich kilku lat, które zasługują na publikację, ale szkoda mi robić osobne wpisy o czymś, co miało miejsce dawno temu. Tak więc na zakończenie każdego posta będzie jedno Losowe Zdjęcie Archiwalne. Dzisiaj to:

Ten wpis został opublikowany w kategorii Szafa. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

