Wampirek

Dzisiaj ciąg dalszy stylizacji inspirowanych poprzednimi epokami.

Będzie z przodu a la lata 40-te…

… a z tyłu gotycko. Ze względu na porę roku musiałam niestety założyć koszulkę pod bluzkę.

A to moja nowa szminka w zbliżeniu. Konturówki jeszcze nie kupiłam, ale zrobię to niedługo.

Mam pomysł na interesującą stylizację na wzór mody z lat 40-tych. Na razie spódnica do niej radośnie dynda na suszarce. Jak wyschnie, a ja znajdę czas na porządniejsze zdjęcia – zobaczycie je tutaj, jak również stylizację inspirowaną gothic-lolitami z tokijskich ulic. Dla zaostrzenia apetytu dzisiejsze Zdjęcie Archiwalne jest nie do końca Losowe 😉

Na dzisiejszych zdjęciach:

Bluzka – ta sama firma, co gorsecik z Halloween
Spódnica – second hand
Rajstopy – Gatta
Naszyjnik – prezent
Szminka – Inglot, nr 865

Losowe Zdjęcie Archiwalne:

Ten wpis został opublikowany w kategorii Szafa. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Wampirek

  1. Martienna pisze:

    śliczna jesteś 🙂
    fajny post ;]

    zapraszam do mnie 🙂 komentuj i obserwuj jeśli Ci się spodoba 🙂

  2. jeilliebean pisze:

    bardzo fajne połączenie:)
    bluzka jest świetna 🙂

  3. Morellowa pisze:

    świetny tył bluzki, lubię takie:)

    zapraszam do wzięcia udziału w moim candy, więcej szczegółów u mnie na blogu;)

  4. Katsuumi pisze:

    ładnie, bardzo klasycznie 😉 Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili 🙂

Skomentuj

