Harajuku – c.d. i moja stylizacja

Zgodnie z obietnicą sprzed kilku dni, ciąg dalszy zdjęć z Harajuku w Tokio.

To jest moje ulubione zdjęcie z całej serii: odrobina bliskości w wielkomiejskim tłumie.

To zdjęcie robiłam z chodnika przed supermaketem. Przystanęłam, żeby coś tam poprawić, podniosłam wzrok i w kolejce do kasy zobaczyłam tę dziewczynę. Doceniłam dobrodziejstwa zoomu 🙂

Pozostałe zdjęcia możecie skomentować Wy:

Pochwalę się, że spódniczki (tak, jest ich dwie!) zostały kupione w Harajuku właśnie. Getry i bluzka też pochodzą z Tokio, ale nie z tej magicznej dzielnicy 😉

Bluzka – Comme des Garcons
Spódniczki – ACDC Rag
Getry – no name
Buty – 9 West

Losowe Zdjęcie Archiwalne:

Ten wpis został opublikowany w kategorii Japonia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Harajuku – c.d. i moja stylizacja

  1. Miryo pisze:

    Od jakiegoś czasu niezmiennie fascynuje mnie styl Azjatów, chociaż bardziej skłaniam się przy Korei. Jednak nie ma wątpliwości, że dzielnica Harajuku jest miejscem, w którym można znaleźć wiele inspiracji.

  2. Lamiette pisze:

    zazdroszczę wycieczki! ojej ojej, jak bardzo 😀 i przy okazji zapraszam na forum polskich lolit: http://www.gothiclolita-poland.com/forum/index.php 🙂
    pozdrawiam!

Skomentuj

